Результати моніторингу якості освіти
Моніторинг якості освіти
Моніторинг якості освіти – це система послідовних і систематичних заходів, що здійснюються з метою виявлення та відстеження тенденцій у розвитку якості освіти у закладах освіти (інших суб’єктах освітньої діяльності), встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності її заявленим цілям, а також оцінювання ступеня, напряму і причин відхилень від цілей.
Мета моніторингу полягає в отриманні об’єктивної інформації та прийнятті ефективних управлінських рішень щодо підвищення якості освіти та освітньої діяльності ліцею , її відповідності суспільним вимогам і потребам споживачів (замовників) освітніх послуг на основі неперервного системного дослідження процесу і результатів навчання здобувачів освіти, виявлення та відстеження тенденцій у розвитку якості освіти встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності заявленим цілям, оцінювання ступеня і причин відхилень від цілей.
Завданнями моніторингу є:
- забезпечення функціонування компонентів внутрішньої системи;
- дослідження динаміки та аналіз основних показників якості освіти та освітньої діяльності у ліцеї та факторів ризику її забезпечення; забезпечення умов щодо отримання об’єктивних даних про стан освітньої системи;
- кількісно-якісний порівняльний аналіз показників якості освіти та освітньої діяльності й прогнозування на даному підґрунті тенденцій подальшого розвитку;
- визначення відповідності результатів моніторингових досліджень у ліцеї стандартам якості професійної (професійно-технічної).
Ефективність моніторингу і реалізації його функцій та задач забезпечується дотриманням таких принципів його організації:
- систематичності та системності;
- доцільності;
- прозорості моніторингових процедур та відкритості;
- безпеки персональних даних;
- об’єктивності одержання та аналізу інформації під час моніторингу;
- відповідального ставлення до своєї діяльності суб’єктів, які беруть участь у підготовці та проведенні моніторингу.
Довідка за результатами педагогічного колективу в 1 семестрі 2024-2025 н.р.
Результати вхідного діагностування здобувачів освіти з базових предметів у 2024 році