A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Голованівський професійний ліцей
Кіровоградської обласної ради

Результати моніторингу якості освіти

Моніторинг якості освіти

Фото без описуМоніторинг якості освіти – це система послідовних і систематичних заходів, що здійснюються з метою виявлення та відстеження тенденцій у розвитку якості освіти у закладах освіти (інших суб’єктах освітньої діяльності), встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності її заявленим цілям, а також оцінювання ступеня, напряму і причин відхилень від цілей.

Мета моніторингу полягає в отриманні об’єктивної інформації та прийнятті ефективних управлінських рішень щодо підвищення якості освіти та освітньої діяльності ліцею , її відповідності суспільним вимогам і потребам споживачів (замовників) освітніх послуг на основі неперервного системного дослідження процесу і результатів навчання здобувачів освіти, виявлення та відстеження тенденцій у розвитку якості освіти встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності заявленим цілям, оцінювання ступеня і причин відхилень від цілей. 

Завданнями моніторингу є:

  • забезпечення функціонування компонентів внутрішньої системи;
  • дослідження динаміки та аналіз основних показників якості освіти та освітньої діяльності у ліцеї та факторів ризику її забезпечення; забезпечення умов щодо отримання об’єктивних даних про стан освітньої системи;
  • кількісно-якісний порівняльний аналіз показників якості освіти та освітньої діяльності й прогнозування на даному підґрунті тенденцій подальшого розвитку;
  • визначення відповідності результатів моніторингових досліджень у ліцеї  стандартам якості професійної (професійно-технічної).

Ефективність моніторингу і реалізації його функцій та задач забезпечується дотриманням таких принципів його організації:

  • систематичності та системності;
  • доцільності;
  • прозорості моніторингових процедур та відкритості;
  • безпеки персональних даних;
  • об’єктивності одержання та аналізу інформації під час моніторингу;
  • відповідального ставлення до своєї діяльності суб’єктів, які беруть участь у підготовці та проведенні моніторингу.

 

Довідка за результатами педагогічного колективу в 1 семестрі 2024-2025 н.р.

Результати вхідного діагностування здобувачів освіти з базових предметів у 2024 році

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень