A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Голованівський професійний ліцей
Кіровоградської обласної ради

Адаптація першокурсників

В освітній площині адаптація – це результат і процес взаємодії  учня, й оточуючого середовища, який призводить до оптимального пристосування його до  навчальної діяльності.  

Адаптація першокурсника полягає в здатності відповідати вимогам і нормам навчального закладу, а також в умінні розвиватися в новому для себе середовищі, реалізувати свої здібності та потреби, не вступаючи із цим середовищем у протиріччя. Тому логічною є поява дезадаптації у багатьох студентів, в одних вона короткотривала, а у декого може затягнутися.     

Обов'язково в рамках адаптаційного періоду проводити відповідні анкетування та тестування, що допомагають з'ясувати індивідуальні особливості студентів, їх нахили і уподобання. Питання анкет  складаються таким чином, щоб була можливість проаналізувати різні фактори адаптації такі як, мотивація до вступу, стосунки зі студентами групи, проблеми з якими зіткнулись в училищі, загальний емоційно-психологічний стан, рівень тривожності.

Результати зазначених тестувань дозволяють оперативно скорегувати систему навчально-виховних та позанавчальних заходів, направлених на успішне «входження» студенів нового набору в студентський колектив училища.

Адаптація носить колективний характер. Це безперервний процес, який не припиняється ні на день, також цей процес відбувається з коливаннями, навіть впродовж одного дня відбуваються перемикання в найрізноманітніші сфери. Адаптація це не лише неминучий, а і необхідний процес, протягом якого відбувається  визнання тих необхідних змін, які відбуваються у самосвідомості особистості в процесі засвоєння нових видів діяльності і спілкування. Успішна адаптація першокурсників до життя та навчання в училищі є підґрунтям подальшого розвитку кожного студента як особистості, майбутнього фахівця.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень