Забезпечення емоційної рівноваги учнів в адаптаційний період
- Співпрацюйте, забезпечуйте однакові вимоги училища та сім'ї.
- Викладачі/майстри, намагайтеся задовольнити насамперед ту потребу учня, що зумовлює його поведінку – потребу у спілкуванні з близькими.
- Ураховувайте вікові особливості дітей, висувайте до них адекватні вимоги.
- Навчіться керувати своїм настроєм. Настрій передається іншим.
- Уникайте прямих докорів, аргументуйте зауваження, будьте тактовними.
- Скеровуйте діяльність учня на досягненні успіху в обраній робітничійпрофесії.
- Менше лайте дитину, не порівнюйте її з іншими, а тільки з нею самою, оцінюючи поліпшення її особистих результатів.